Vídeo Xerrades, episodi 3. JOSEP ROCA · CATEDRÀTICS · INTERIORS ETSAB

El proper 14 de juliol de 2020, a les 13:00 hores, es durà a terme la sessió al cap de la tercera sessió de vídeo xerrades de catedràtics de l'ETSAB, a càrrec del Dr. Josep Roca Cladera.

El Dr. Josep Roca Cladera és catedràtic del Departament de Tecnologia de l'Arquitectura (TA) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), professor de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB) i director del Centre de Política de Sòl i Valoracions (CPSV). En aquesta oportunitat explicarà la seva experiència i la seva posició crítica pel que fa a la docència, la professió i la investigació.

La sessió es complementarà amb les respostes i les preguntes formulades al professor Roca per un panell de professors i estudiants, i també es pot rebre en el moment de l'emissió directa.

Panell:

Joaquim Sabaté, subdirector de l'ETSAB i catedràtic del Departament d'Urbanisme i Ordenació del Territori (DUOT)

Helena Coch, catedràtica del Departament de Tecnologia de l'Arquitectura (TA)

Ernest Redondo, professor titular del Departament de Representació Arquitectònica (RA)

Toni Vidal, professor del Departament de Projectes Arquitectònics (DPA)

Yasmina Gil, estudiant de la línia en Gestió i Valoració Urbana i Arquitectònica (GVUA) del Màster en Estudis Avançats en Arquitectura-Barcelona, MBArch

Carlos Marmolejo, professor titular del Departament de Tecnologia de l'Arquitectura (TA) i investigador del CPSV, que actuarà com a presentador

La sessió es podrà seguir en directe des del següent enllaç: https://youtu.be/JFMrcBAHUpU