Postgrau online en Valoracions Immobiliàries: Mètodes i Models Internacionals

El proper 4 de març comença el Postgrau en línia, de la UPC School (UPC), en Valoracions Immobiliàries: Mètodes i Models Internacionals.

El directors del Postgrau en Valoracions Immobiliàries: Mètodes i Models Internacionals és el professor Josep Roca Cladera, i el Coordinador Acadèmic és el professor Carlos Marmolejo Duarte, tots dos investigadors del CPSV.

Es tracta d’un Postgrau en línia de la UPC School (UPC).

El postgrau aporta les competències professionals més avançades en matèria de valoracions immobiliàries, tant en la valoració de mercat, com en la valoració a efectes cadastrals i hipotecaris.

El programa prepara per obtenir el Minimum Educational Requirements (MER), el requisit formatiu per acreditar el Recognised European Values (REV) atorgat per The European Group of Valuers Associations (TEGoVA).

A més, compta amb el suport de l'Associació Espanyola de Valoració Immobiliària i Urbanística (AEVIU).

Web del programa: