Participació del CPSV a la jornada “El Passaport Electrònic de l'Edifici”

Aquesta es va fer el 9 de novembre, promoguda per la Càtedra d'Arquitectura Circular de la Universitat Jaume I.

El passat 9 de novembre, Paúl Andrés Espinoza Zambrano, arquitecte, becari FPU-UPC, del Doctorat en Gestió i Valoració Urbana i Arquitectònica (DGVUA), coordinat pel CPSV, va participar a la jornada “El Passaport Electrònic de l'Edifici”, promoguda per la Càtedra d’Arquitectura Circular de la Universitat Jaume I, amb el suport de la Vicepresidència Segona i Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica de la Generalitat valenciana.

En aquesta es va exposar el Llibre de l'Edifici Electrònic (LdE-e), una ambiciosa eina que pretén la gestió integral de la informació dels edificis residencials i la integració d'un Full de Ruta de Renovacions Programades.

Aquesta investigació forma part del desenvolupament de la tesi doctoral de Paúl Espinoza i dels avenços del Paquet de Treball 6 del projecte R+D+i EnerValor2, l'IP del qual és el doctor Carlos Marmolejo DuarteAquests resultats també han estat executats en el marc de la subvenció per a la realització de treballs de recerca, de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya, on s'ha comptat amb el suport de l'ICAEN (com a mentoria institucional) i de Minsait ( com a societat civil) i en què també ha participat Rolando Biere Arenas, investigador del CPSV.

Més informació: