Lectura de tesi doctoral: “La no equitat de l'impost immobiliari: “Una anàlisi a el valor cadastral d'habitatge a Mazatlán, mitjançant ús de lmètode CRITIC i el mètode de Ràtio”

El proper dijous 22 de juliol de 2021, a les 17.00 hores (CET) es realitzarà la presentació de la tesi doctoral titulada La no equitat de l'impost immobiliari: “Una anàlisi a el valor cadastral d'habitatge a Mazatlán, mitjançant ús de lmètode CRITIC i el mètode de Ràtio”.

Aquesta va ser desenvolupada pel doctorand Luis Alfonso Colado, en el marc del Programa de Doctorat en Gestió i Valoració Urbana i Arquitectònica, del Departament de Tecnologia de l’Arquitectura (TA), coordinat des del Centre de Política de Sòl i Valoracions (CPSV), co-dirigida pel Dr. Josep Roca Cladera i el Dr. Iván Humarán Nahed.

La presentació es realitzarà mitjançant vídeo conferència (https://meet.google.com/mae-pukt-uug)  i els membres titulars de tribunal seran:

- President: Dr. Carlos Marmolejo Duarte

- Secretari: Dr. Jesús Fitch Osuna

- Vocal: Dr. Jesús Quintana Pacheco

A més, aquesta tesi opta a la Menció Internacional de doctor. Per això l’estudiant va fer una estada de recerca a la Universitat Autònoma de Sinaloa, Mèxic.