Curs de Postgrau online sobre SMART CITIES: Urbanisme, Tecnologia i Sostenibilitat

El proper divendres 12 de febrer, comença el Postgrau en línia de la UPC School (UPC) sobre SMART CITIES: Urbanisme, Tecnologia i Sostenibilitat.

Els directors acadèmics del Postgrau sobre SMART CITIES: Urbanisme, Tecnologia i Sostenibilitat són els professors, Blanca Arellano Ramos i Josep Roca Cladera, tots dos investigadors del CPSV.

Es tracta d’un Postgrau en línia de la UPC School (UPC).

El Projecte de Ciutat Intel·ligent anirà dirigit a analitzar l'urbanisme post-pandèmia: malalties globals com el COVID-19 han vingut per quedar-se entre nosaltres, per aquesta raó és imprescindible ADAPTAR LA CIUTAT CONSTRUÏDA als requeriments de la salut i la resiliència a les mateixes. Aquest és, probablement, el tema més crucial que afectarà les pròximes dècades a les nostres ciutats.

Web del programa: