Curs de formació continua en Clima Urbà i Canvi Climàtic

El proper divendres 11 de març, comença el curs de formació contínua, de la UPC School (UPC), en Clima Urbà i Canvi Climàtic.

Els directors acadèmics del curs de formació continua Clima Urbà i Canvi Climàtic  són els professors Blanca Arellano Ramos i Josep Roca Cladera, tots dos investigadors del CPSV.

Es tracta d’un curs presencial de la UPC School (UPC).

Consideres que les nostres ciutats estan adaptades als canvis en el clima? Hi ha diferències significatives de temperatura entre les àrees urbanes i les rurals, per això el fenomen ‘Illa de calor urbana’ (UHI) està prenent cada vegada més protagonisme, a causa de les característiques morfològiques, els materials usats i la impermeabilització del sòl a les ciutats. ⁠

En el curs presencial de formació contínua Clima Urbà i Canvi Climàtic, s’estudia el disseny i la planificació d’un urbanisme adaptat a les necessitats mediambientals de el futur, en l'entorn cosmopolita de Barcelona.

Web de el programa: