Publicació revista ACE, número 37

El passat 30 de juny de 2018 es va publicar el número 37 de la revista ACE, Architecture, City and Environment (indexada en SCOPUS-SJR, Q2 de l’àrea de Arquitectura) editada pel CPSV.

"Arquitectura, Ciutat i Entorn" és el nom, les tres paraules del qual persegueixen reflectir l'esperit obert d'aquesta revista dedicada a l'estudi de l'hàbitat humà, des de les seves més àmplies perspectives, tant macro com micro i en les seves accepcions tecnològica i social. ACE és una finestra per a la difusió de les diferents disciplines que s'encarreguen de les investigacions arquitectòniques, urbanístiques i territorials. Està oberta a noves visions d'estudi, i pensada per a difondre els resultats en les llengües que ens resulten familiars i que, sense oblidar l'anglès, hem de potenciar.

Es publica amb periodicitat quadrimestral en Open Access Journal, d'accés i consulta gratuïta. La seva existència i continuïtat es deu al treball del Centre de Política de Sòl i Valoracions (CPSV) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i de totes les persones que hi col·laboren. És coeditada per la Universitat de Guadalajara a través del seu Doctorat en Ciutat, Territori i Sostenibilitat, el seu mestratge en Processos i Expressió Gràfica a la Projectació Arquitectònica Urbana i el Centre de Recerca de Medi Ambient i Ordenament Territorial..

Vincle: http://revistes.upc.edu/ojs/index.php/ACE/index