Conferència Internacional d'Arquitectura - L'illa de calor urbana

La professora Blanca Arellano Ramos, M.Sc., arquitecta, investigadora del CPSV, ha realitzat la Conferència Internacional d'Arquitectura - L'illa de calor urbana.

El passat 22 de juny, es va realitzar realitzat la Conferència Internacional d'Arquitectura - L'illa de calor urbana. Aquesta va ser organitzada per la Facultat d'Arquitectura, Universitat Xochicalco, Campus Mexicali i ha estat a càrrec de la professora M.Sc., arquitecta, Blanca Arellano Ramos, investigadora de l'CPSV. En aquesta es van presentar els principals resultats de el projecte de recerca L'illa de calor urbana: efectes en el canvi climàtic i modelatge per estratègies de planejament territorial i urbà. Aplicació a la Regió Metropolitana de Barcelona, Ref.: BIA2015-68623-R (MINECO / FEDER), executat entre 2016 i març de 2020, el Investigador responsable ha estat el Dr. Josep Roca Cladera, arquitecte, director de l'CPSV.

Conferència: https://www.youtube.com/watch?v=juuuWADHLTM&feature=youtu.be