Barcelona International counselling seminar in Urban Planning & Management

Entre el 13 i el 17 de març del 2023 es va celebrar a l'Hotel Sofia de Barcelona aquest seminari, organitzat pel CPSV, dirigit a professionals del Centre Almobdioon d'Estudis, Assessoria i Formació de la Universitat Rey Abdulaziz (Aràbia saudita).

Una delegació d'una vintena de professionals arquitectes, planificadors, paisatgistes i geògrafs de l'administració de la Ciutat de Jeddah i de la Universitat King Abdulaziz (Jeddah, Aràbia saudita) van participar d'aquesta activitat organitzada pel CPSV, a petició de l'Almobdioon Center for Studies, Consultancy and Training al King Abdulaziz University.

En aquesta oportunitat, els investigadors del CPSV: Dr. Carlos Marmolejo Duarte, Dra. Blanca Arellano Ramos i M.Sc. Rolando Biere Arenas van realitzar presentacions i reunions de treball en diferents aspectes dels problemes urbans i la manera de resoldre'ls; coneixements urbanístics, tecnologia, gestió i sociologia urbana. A més, es van fer visites a entitats públiques com: l’AMB, l’ATM-TRAM i l’Ajuntament de Barcelona.

També hi van participar altres destacats professionals com el Dr. Bahaaeddin Alhaddad i la sociòloga urbana Magdalena Plocikiewicz Giro i personal investigador en formació: Paloma Morales Flores, Paúl Espinoza Zambrano i Antonio Hargreaves Mendez. I Magdalena Ulied Seguí, col·laboradora del grup, a tot el treball logístic.