Article publicat a ACE. Premi Castella-La Manxa a la difusió de l’arquitectura

L’article “La Universitat Laboral d'Albacete (1974-1975), un episodi oblidat en el llegat arquitectònic de Julio Cano Lasso” ha obtingut el premi del Col·legi Oficial d’Arquitectes de Castella-La Manxa, a la categoria de difusió de l’arquitectura.

Organitzats pel Col·legi d'Arquitectes de Castella-La Manxa (COACM), es van concedir els Premis d'Arquitectura de Castella-La Manxa. Dins de la categoria de Difusió de l’Arquitectura, la guanyadora va ser Elia Gutiérrez Mozo, investigadora i professora de Composició Arquitectònica del Departament d'Expressió Gràfica, Composició i Projectes de la Universitat d'Alacant de la Universitat d'Alacant.

En concret, el jurat va destacar l’article “La Universitat Laboral d'Albacete (1974-1975), un episodi oblidat en el llegat arquitectònic de Julio Cano Lasso” publicat al número 43 de la revista. DOI: 10.5821/ace.15.43.7316

Més informació: Universitat d’Alacant